helg asså.

Är så trött att jag knappt kan öppna ögonen. 4,5 timmars träning igår asså, DAMN. 1 timme yoga, 1 timme latin aerobics, 1 timme dansträning med paulo med lyft och allt, och sen 1 o en halv timme gym med Paulo. Vilket betyder att det inte finns en sec för vila utan att man kör fullt ös. Haha. Men shit känns jäävligt bra nu ändå! Minus att jag knappt kan röra mig av all stretching och träning igår. Av alla bryggor och lyft vi gjorde igår har jag en riktig jävla pain i korsryggen. Hursom. Igår kväll hängde jag med the one and only Nils Fhors hemma hos hans bror och hade supertrevligt. Hängde med Nils och hans pojkvän i fredags också och hade värsta Madonna- night marathon. Kollade på dokumentärer om henne osv osv, ASNICE. Hon är verkligen en mycket mer av artist än vad jag nånsin skulle kunna föreställa mig.
För övrigt har jag fet ångest för allt plugg då jag inte är klar med svenskan och arret vi har i musikteori ska vi inte ens taala om. Sångafton på onsdag och har inte repat med bandet och Aksel är sjuk så han kanske inte ens kan kompa mig på trummor. FFFan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0