mörker

HATAR MÖRKER. Känner mig helt deprimerad över att det är helt kolsvart ute och klockan är inte ens 7.
Vad är detta?! Jag vill bara inte inse att det blir vinter nu. Nej för det finns typ ingen höst, man tycker att det först är sommar och sen blundar man för ett ögonblick och så är det snö på marken. Och inte fan försvinner det inte förrän ett halvår senare. Nej jag är så sjukt depp över allt det här! Och så är det ALLTID mest plugg på vintern. Som att eftersom vi redan dör så kan vi väl ta och dö lite till. Hatar höstterminen. Right now i'm such a hater.
För övrigt har jag andra frustrationer som tillex: Tappat mitt enda bankkort så nu lever jag på mina ynka kontanter resten av veckan typ, har inte tid för all träning jag skulle vilja ha tid med, vill kunna spela mer fiol än jag gör, vill kunna spendera mer tid med mina systrar och familj, vill kunna sätta mig och skriva uppsatser rakt upp och ner utan problem, vill resa iväg, få sol och lite fräknar på näsan.
Och så vill jag ha en puss. nu.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Puss!!!

2011-10-06 @ 19:09:45
Postat av: Anonym

puss!!!

2011-10-06 @ 19:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0