åååhhej!

Hejhej!
´
Idag är det betydligt mycket bättre och jag hoppas inte att det här går efter mönstret igen att jag känner mig primafina och sen dör igen. Såg att Iris skrev på min blogg nu haha!!! Va söt hon är. Märkte ingenting för stod o lagade mat. Te amo amorsito <33 Skulle kunna skriva ett långt inlägg om hur fin Iris är också men det skulle ta upp hela internet plus att det skulle stå way to crazy saker där haha ;)
¨
Idag: Blodprov, musik musik musik, drama. Draman va asfett idag asså, diggar att flumma utan att känna sig konstig. Är på jättebra humör bortsett från att jag hört nåt rykte (?!) om att jag går runt och hånglar upp alla ettor man ba wtf. Haha det va sanning och konka och jag hånglade inte upp nån den ända som fick sin tunga i min mun va tjejen med det röda läppstiftet. Så nu vet ni. Carface.
'
Nu: Lagar jag mat åt MAH BRO Adaaaam som kommer hit o ska äta middag hemma hos mig för första gången!! Han är här och hälsar på i Stockholm och vi måste verkligen catch up. IIIIHHH va härligt saknat honom!
gammal bild på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0