dåligt immunförsvar?

Asså VAD är grejen. Gick runt i lägenheten med mjukisar och tjocktröja och frös järnet av mig, sen när jag skulle sova låg jag med 3 lager täcke plus en varm vetekudde men ändå låg jag och hackade tänder.
What could that be? Feber såklart. Asså jag tänker inte sitta och skriva en emotext om hur mycket allt är just nu men nu är det fan lite mycket som händer på en gång och kan gissa att det går ut över min hälsa. Så idag stannar jag hemma och går runt i tjocka kläder för att inte frysa och försöker ta itu med disk och kläder etc.
Det här är typ tredje gången jag blir sjuk på en månad vilket är typ sjukt.
Nääääär jag blir frisk dock så ska jag och Paulo börja träna Zouk och Salsa för att göra show med en av koreagraferna till Bounce. Ska bli sjukt kul. Hoppashoppashoppas jag mår bra snart. Fhan.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0