Hej alla Teresas läsare , Iris här!
är hemma hos Teresa och tar hand om sjuklingen.
så vad har vi för oss en måndagskväll som denna ?
jo kära folket, vi har båda ansiktsmask på ! jag sitter här och Teresa lagar mat !
vi har suttit och uppdaterat varandra om vårat liv för varandra, ni anar inte hur mycket det hinner hända i vårat liv på en dag.
vi pratar i telefon every single day liksom och har fortfarande massor att säga till varandra när vi väl ses.
kan även tillägga att Terea lärt mig att spela lite piano, och jag e glad att hon hade tålamod med mig. seg som jag är på att fatta. konstigt nog var det första gången jag hörde henne spela piano och jag måste säga att hon var grymt duktig på det!!
en sak förstår jag inte med Teresa , hur man kan vara typ bra på precis allting?
hon är bra på dans, bra på att sjunga, bra på att spela piano och såå mycket mer, sen så ska vi inte tala om hur snygg hon är och jaa listan kan göras långt folket.
älskar denna söta lilla filur!
så Teresa jag älskar dig hihihi :)
and that was everything for me  - Iris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0