nollning och skit

Pallar inte göra nåt längre inlägg men sammanfattar;
'
just nu: Har jag precis vaknat efter en nap och kommer aldrig somna om igen. typ.
idag: Vaknat. Träningsverk i nacken efter allt headbangande. Ätit frukost med Ebba o Carro. Svängt förbi Johannes och Filippo på Jensen Bœfhouse or however you spell it. Tagit farväl av Dante som flyttar till Tyskland imorn för ett år. Kommit hem. Däckat. Vaknat. Pratat med G för första gången på ett tag. Ångestat (ja det borde vara ett verb.) Duschat.
igår: Nollning.; Nollningsfest. Alla va packade. Jag fick en puss av en tjej med rött läppstift. Alla va glada. Alla kom närmare varandra i klassen. Nu känns det att man går på södra' tänkte jag. Bubblor, fina sådana. Och ettor! Ååh så fina ettor.
världens finaste nollerska.
'
P.s. Jag gillar er klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0