taxidance is dangerous

Idag hade vi idrottsdag och sysselsatte mig med orienteringen vid 9 imorse med Ebba, Carro och Johanna. Efter det åkte jag hem och däckade, vakna 3, middag med mami på thairesturang och sen vidare till Chicago där det är salsa varje torsdag. Har varit taxi-dansare ikväll, vilket innebär att man har en lagom ful gul tröja som det står taxi på och så har man skyldighet att bjuda upp folk man inte sett förut och alltid säga ja när man blir bjuden till dans.
Men roligt var det! Ända tills jag skulle iväg till toan för att ta mig lite vatten och jag ser ner på min fot. Den är hela röd!! Trodde det va mitt röda nagellack som jag råkat smeta ut eller så men icke. Då har en fjärdedel av min stortånagel gått av och hänger där och blöder! Hela foten va täckt av blod haha och jag hade inte märkt nånting i allt mitt dansande. Så, Latte plåstra om mig och jag kämpade med med att gå med min stackars fot i mina Campbells. STACKARS MIG. Sen fick jag vänta en halvtimme på tåget. STACKARS MIG. Och nu kan jag inte somna bara för att jag sov på dagen. Vet inte hur tån kommer vara imorn, helvete. Ska jag lägga upp nån bild? Na. Skulle va på min äckliga tå isf but i'll save you that. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0